Subject: Pärnu linna ÜVK arengukava kooskõlastamine
From: "Maido Puna" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Fri, 19 Jul 2024 09:38:38 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Käesolevaga edastame Pärnu linna ühisveevärgi ja -kanalisatsiooni
arendamise kava 2025-2036 kooskõlastamiseks vastavalt ühisveevõrgu ja
-kanalisatsiooni seaduse § 15 lõikele 3.

Kava on koostatud Pärnu Vesi AS poolt. Suurimaks täienduseks võrreldes
2021. aastal kinnitatuga on info ühiskanalisatsiooni osaks kuulutatud
sademevee taristu kohta.

Hetkel on arengukava avalikustamise faasis (vt ka
<https://parnu.ee/omavalitsus/dokumendid2/arengudokumendid1/arengudokument
ide-koostamised>
https://parnu.ee/omavalitsus/dokumendid2/arengudokumendid1/arengudokumenti
de-koostamised).

Heade soovidega

Maido Puna

arenguspetsialist

Pärnu Linnavalitsus

Suur-Sepa 16, 80098 Pärnu linn, Pärnu linn

514 1769,  <mailto:[email-masked]> [email-masked]